Berries 10702944

NNZ tyrimas: „Vartotojų pirkimo elgsena – minkštųjų vaisių pakuotės“

Ką sako vartotojai ir ką jie iš tikrųjų perka?

Ką sako vartotojai ir ką jie iš tikrųjų perka?

NNZ nuolat ieško būdų, kaip dar efektyviau reaguoti į klientų reikalavimus dėl vartotojų pakuočių. NNZ atliko didelio masto apklausą, kurios tikslas buvo atsakyti į šiuos klausimus:

  • Tvarumas ir tvari pakuotė, ką vartotojai žino ir supranta šia prasme?
  • Kaip vartotojai reaguoja į komunikaciją apie pakuotes tvarumo atžvilgiu?
  • Kokie pagrindiniai emociniai ir racionalūs pirkimo kriterijai braškių ir mėlynių pakavimo variantams?
  • Kokias tvarios pakuotės koncepcijas pirks vartotojai atliekant pirkimo modeliavimą?

Braškių pakuočių vartotojų įžvalgų rezultatus pristatėme Diuseldorfe vykusiame Europos pakuočių forume. Be galo džiaugiamės galėdami pasidalyti savo požiūrio detalėmis, išvadomis ir apklausos rezultatais, tiesiog paklauskite!

NNZ inovacijos reiškia tvarios pakuotės portfelio kūrimą jums, naudojant mūsų faktais pagrįstą „#Rethink“ metodą, kuris grindžiamas išradimo, perprojektavimo, tyrimų ir perdirbimo požiūriais.

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
NNZ inovacijos reiškia tvarios pakuotės portfelio kūrimą jums, naudojant mūsų faktais pagrįstą „#Rethink“ metodą, kuris grindžiamas išradimo, perprojektavimo, tyrimų ir perdirbimo požiūriais.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Būkite informuoti apie naujausius gaminius. Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

"*" nurodo būtinus laukelius

Kaip tvarkome Jūsų duomenis? Perskaitykite mūsų privatumo pareiškimą. Jūs galite atsisakyti šių laiškų bet kuriuo metu