
Mažmeninis pakavimas maisto produkcijai
Nuo 1922 m., ir mes tik pradėjome!
NNZ has reinvented itself a number of times since it was founded in 1922. In our journey our prime focus will always be to ensure continuity for our customers, suppliers and employees. Reshaping is in our DNA, we are entrepreneurs, taking advantage of market conditions and trends. We are reshaping our role as packaging supplier. This includes re-inventing ourselves by making strategic choices to halt our own production to become an independent supplier with a network of trusted partner suppliers, and geographic expansion of our subsidiaries. We reshape our packaging portfolio with innovations and further improvement of existing packaging, which has an impact on the markets served.
NNZ esmė yra bendradarbiavimas ir asmeniniai santykiai – išorėje bei viduje. Santykiai su darbuotojais, klientais ir akcininkais. Sprendimai siekiami komandiniame darbe: pagalba kelyje į sėkmę, pagarba, sąžiningumas.
Produktų lygmenyje NNZ stiprybė glūdi klientų pakavimo problemų sprendime. Žinios, patirtis ir kūrybiškumas yra šių pakavimo sprendimų kūrimo pagrindas. Mes esame orientuoti ties sprendimų kūrimu, klientų patenkinimų ir mąstome originaliai bei nevaržomai.
Pertvarkymas yra mūsų DNR! Mes aistringai pakuojame ir išsprendžiame jūsų pakavimo dilemas naudodamiesi tikru bendradarbiavimu ir pritaikytais sprendimais.
Mūsų paveldas ir ateities kelias
NNZ yra tarptautinė įmonė, užsiimanti žemės ūkio ir pramonės produktų pakavimo medžiagų prekyba. Nuo 1922 m. NNZ buvo 100 % šeimos verslo įmonė, tačiau didžiausias dėmesys skiriamas įmonės veiklai. Šiuo metu NNZ turi 22 savo filialus 18 šalių, taip pat tarptautinį įmonių tinklą, su kuriuo bendradarbiaujame daugiau nei 50 šalių visame pasaulyje, tiek produktų kūrimo, rinkų, tiek pirkimo ir pardavimo srityse. NNZ daugiausia prekiauja vaisių ir daržovių sektoriaus pakavimo medžiagomis, tačiau taip pat turime pramoninio pakavimo padalinių Beniliukso šalyse, Vokietijoje, Skandinavijoje, Jungtinėje Karalystėje, Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Šveicarijoje.
Žvelgdami į ateitį mes tikime būtinybe tokiai įmonei kaip NNZ palaikyti nenutrūkstamą įsitraukimą į pakavimo medžiagų inovacijų kūrimą bei tų medžiagų keliamų reikalavimus šviežiems vaisiams, daržovių gaminiams ar kitiems maistiniams produktams, o taip pat skirti būtiną dėmesį mūsų sektoriui keliamiems tvarumo reikalavimams.
Būdama aktyvi beveik 100 metų pakuočių srityje, NNZ tikrai planuoja tęsti savo veiklą dar daugelį ateinančių dešimtmečių. 1995–2020 m. laikotarpiu įmonės apyvarta išaugo nuo 30 mln. EUR iki 153 mln. EUR. Tai buvo pasiekta decentralizuotoje nacionalinių rinkų struktūroje, kaip išreiškiama ir šiandien naudojamu šūkiu: „Dėmesys vietiniam“. Greta šių decentralizuotų nacionalinių padalinių, centralizuotai valdomos disciplinos (finansų, rinkodaros, produktų kūrimo, žmogiškųjų išteklių, IRT ir centrinio tiekimo) sudaro sąlygas įvairiems NNZ filialams optimaliai veikti su pardavimais, logistika, technine priežiūra ir tiesiogine rinkodara.
Vienas iš svarbių mūsų ilgo gyvavimo atramų yra tai, kad NNZ nori laikytis visų įstatymų nustatytų nuostatų, paktų ir taisyklių; NNZ taip pat atsisako spekuliuoti ateities sandorių rinkose nei žaliavomis, nei valiutomis. NNZ tai laiko savo įsipareigojimu ne tik visuomenei, bet ir savo darbuotojams.
NNZ mes labai vertiname savo darbuotojų vertę ir jų vardu suformulavome savo 4 ramsčius: pageidavimas, pramoga, personalumas ir planavimas. Mes geidžiame kurti pakuotes, norime pramogauti dirbdami, labai asmeniškai, bet visada pagal planą, kurį sudarėme kartu. Tai išreiškiama aktyvioje kokybės politikoje ir tvarumo politikoje, bet taip pat ir tarptautiniu mastu pripažintomis kokybės garantijomis, tokiomis kaip ISO 9001 ir BRC sertifikatai ir SEDEX. Kartu turime užtikrinti aplinką, kurioje kokybė, sauga ir sveikata yra savaime suprantami dalykai. Todėl visose NNZ įmonėse yra komandos, kurios aktyviai puoselėja šias disciplinas.
Verslas turi pirmenybę – optimalus skaidrumas ir nuolatinis dėmesys, užtikrinantis ateitį.
„Boot“ šeima
Nuo pat įkūrimo 1922 m. „Boot“ šeima vis dar valdo 100 % NNZ akcijų. Tačiau svarbu pažymėti, kaip trumpai minėta pirmiau, kad NNZ įmonė visada turėjo pirmenybę prieš šeimos interesus. Tai reiškia, kad visų pirma reikia žiūrėti į NNZ tikslus ir būdus, kaip jie gali būti plėtojami ateityje; darbui teikiamas prioritetas, su optimaliu skaidrumu ir nuolatiniu dėmesiu, siekiant garantuoti ateitį.
Mūsų pagrindiniai skaičiai
Mes turime ir užtikrinsime savo ateitį nuolat pertvarkydami NNZ.
Mes aptarnaujame klientus iš 24 savo dukterinių įmonių Europoje, JAV, Kanadoje ir Afrikoje
Kontaktai
Tvarumas
Strateginės vietos visame pasaulyje
Novatoriška
Patikima ir etiška
Ilgalaikės partnerystės
Komandinis darbas
#Rethink inovacijas
Pilno aptarnavimo logistika
Nepriklausomas konsultavimas
Inovacijų įžvalgos
Klientų intymumas
Platus portfelis
"*" nurodo būtinus laukelius
Šie slapukai naudojami optimizuoti svetainės veikimą ir funkcijas. Tokie slapukai svetainės naršymo metu nėra svarbūs. Vis dėl to, gali būti, kad be slapukų kai kurie svetainės elementai tinkamai neveiks.
Šie slapukai naudojami rinkti duomenis, kuriuos naudojame siekdami suprasti kaip mūsų svetainės naudojama ir suprantama. Tokie slapukai mums taip pat padeda optimizuoti svetainę ir užtikrini geriausius naudotojų potyrius.
Šie slapukai reklamų tinklams leidžia stebėti jūsų elgseną internete, kad remiantis jūsų elgesiu internete ir pomėgiais būtų galima rodyti aktualias reklamas. Tokie slapukai taip pat neleidžia nuolat rodyti tų pačių reklamų.