Mažmeninis pakavimas maisto produkcijai
Home News Ko vartotojai tikrai nori iš minkštųjų vaisių pakuočių – 1 dalis iš 3
Kiek tvari pakuotė yra svarbi vartotojams?
Kiek tvarumas ir tvari pakuotė yra tikrai svarbūs vartotojams? Ar vartotojai iš tikrųjų laikosi to, ką teigia pirksiantys? Ką vartotojai įvardija kaip svarbų ir kaip jie veikia imituojamoje pirkimo situacijoje?
Siekdama atsakyti į šiuos klausimus, NNZ, daržovių ir vaisių pakuočių rinkos lyderė, neseniai Vokietijoje atliko didelio masto apklausą (daugiau nei 300 interviu ir 11 700 pirkimo modeliavimų). NNZ atliko mėlynių ir braškių pakavimo medžiagų tyrimą. Rezultatų santrauka buvo pristatyta Diuseldorfe vykusiame Europos pakuočių forume.
„Mūsų apklausa yra absoliučiai privaloma perskaityti mažmenininkams, augintojams ir tiekėjams, dirbantiems minkštųjų vaisių sektoriuje“, – sako Aliesas Paddingas, pakuočių tinklo NNZ inovacijų vadovas. „Tai leidžia suprasti supakuotų minkštųjų vaisių asociacijas ir pirkimo kriterijus, ir tai nenustebins: vartotojai iš tikrųjų neperka to, ką teigia perkantys! Taip pat aišku, kad vartotojai apie plastiko, kartono ir popieriaus masės pakavimo galimybes kalba su didelėmis emocijomis, tačiau mažai žinodami. Vartotojai turi mažai žinių ar asociacijų apie aplinkosaugos ženklus ant pakuotės. Per apklausą daugelis žmonių išreiškė norą gauti paaiškinimą, kokie atliekų srautai tinkami pakuotėms. Tai yra galimybė filialui prisidėti prie mūsų bendrų tikslų artimiausiu metu 100 % perdirbti pakuotes.
Pirmiausia tapo aišku, kad vartotojams labiausiai rūpi minkštųjų vaisių kokybė, o visi kiti kriterijai yra tam pavaldūs. Ir kaip visi žinome, pagrindinė pakuotės funkcija yra atitinkamai apsaugoti kokybę ir užkirsti kelią maisto švaistymui tiekimo grandinėje. Apklausa numato, kiek procentų vartotojų rinksis tam tikros rūšies popieriaus masės, kartono ar plastiko pakuotes ir kodėl“. NNZ paskelbs rezultatus 3 tinklaraščiuose.
Šioje pirmoje dalyje aptariame vartotojų požiūrio į tvarumą ir tvarią pakuotę rezultatus pagal šiuos klausimus:
Su tvarumu susijusios sąvokos, tokios kaip „anglies pėdsakas“ ir „biologiškai skaidus“, nėra visiškai suprantamos. Kai kalbama apie pakavimo medžiagų tvarumą, respondentai yra gana įsitikinę savo žiniomis apie kartoninių pakuočių tvarumą. Iš tikrųjų jie žino labai mažai. Kalbant apie aplinkosaugos ženklus ant plastiko, ką vartotojai žino ir supranta apie tai? Kalbant apie pakavimo medžiagas, respondentai mažiau pasitiki savo žiniomis apie tvarumą, o komentarai apsiriboja: „sukelia per daug plastiko atliekų“ ir „kenksminga aplinkai“.
Apibendrinant galima pasakyti, kad vartotojai yra menkai informuoti apie tvarumą apskritai ir apie įvairių pakavimo medžiagų tvarumą. Todėl tiek šaka, tiek politinis sektorius čia turi daug vystymosi galimybių.
Iš apklausoje pateiktų ženklų Vokietijos vartotojai žinojo tik toliau pateiktus skaičius 4 ir 13. Taigi apskritai galime daryti prielaidą, kad šie aplinkosaugos ženklai turi mažai įtakos pirkimo elgsenai. Tačiau 90 % vartotojų teigia, kad jiems patiktų paprastas paaiškinimas ant pakuotės, kad būtų galima efektyviai atskirti pakavimo medžiagų atliekas. NNZ nekantrauja tai aptarti su filialo kolegomis ir mažmenininkais.
Kitame tinklaraštyje atskleisime emocinius ir racionalius kriterijus, kurie daro įtaką pirkimo sprendimams, kai kalbama apie supakuotus minkštus vaisius.
"*" nurodo būtinus laukelius
Šie slapukai naudojami optimizuoti svetainės veikimą ir funkcijas. Tokie slapukai svetainės naršymo metu nėra svarbūs. Vis dėl to, gali būti, kad be slapukų kai kurie svetainės elementai tinkamai neveiks.
Šie slapukai naudojami rinkti duomenis, kuriuos naudojame siekdami suprasti kaip mūsų svetainės naudojama ir suprantama. Tokie slapukai mums taip pat padeda optimizuoti svetainę ir užtikrini geriausius naudotojų potyrius.
Šie slapukai reklamų tinklams leidžia stebėti jūsų elgseną internete, kad remiantis jūsų elgesiu internete ir pomėgiais būtų galima rodyti aktualias reklamas. Tokie slapukai taip pat neleidžia nuolat rodyti tų pačių reklamų.