GVBF T4A NNZ 034 (1)

NNZ 100 metų

Pertvarkymas nuo 1922 m., ir mes tik pradėjome!

Libau pand 1923

Spalio 22, 2022: NNZ 100 metų

Nuo 1922 m. NNZ pertvarko pakuotes. Ne tik kurdami inovatyvius sprendimus savo klientams. Bet taip pat nuolat pertvarkydami NNZ organizaciją. Tik taip galime geriausiai aptarnauti savo klientus. Leiskite mums pasidalinti nuotykiais per mūsų kelionės dešimtmečius nuo 1922 m.:

 

1922–1930 novatoriškumas

Mūsų 1-asis dešimtmetis sukosi apie novatoriškumą: įkūrėjas Rien Boot (18891964) 1922 m. atgaivina NNZ („Noord Nederlandsche Zakkenhandel“) istoriją. Pirmasis filialas buvo sandėlis Groningene, vadinamas Libau, o netrukus paskui 1924 m. atsirado pastatas Hoornsche Diep Groningene. Novatoriški žingsniai apima: užsienio keliones į Baltijos šalis, Čekiją ir Vengriją. Be to, džiuto maišelių ir džiuto audinio pirkimas Pakistane, Indijoje ir Bangladeše. 1928 m. apyvarta buvo 334 000 NLG.

 

 

1930–1940 tyrinėjimas

Mūsų 2-asis dešimtmetis  tyrinėjimas: Leendert Boot (19111972) keliavo į kiekvieną Europos kampelį ieškodamas verslo galimybių. 1939 m. jis net lankėsi Amerikoje, kur užmezgė ryšius su cukraus fabriku. Amerikoje jis įsigijo popierinius ir medvilninius cukraus maišus, kuriuos per Holland America Line atgabeno į Nyderlandus.

 

1940–1950 atsidavimas

Mūsų 3-iasis dešimtmetis atsidavimas: siekdamas patenkinti augančią paklausą, po karo Leendert vėl pradėjo savo keliones. 1947 m. jis įsigijo džiuto maišus Amerikoje ir Kanadoje. Į asortimentą buvo įtraukti daugiasluoksniai popieriniai maišai ir buvo įkurta bendra įmonė su Amerikos „Chase Bag“ bendrovė, reaguojant į Ispanijos, kaip pagrindinės svogūnų maišelių pardavimo rinkos, vystymąsi.

Leendert Boot 01 SS 1938 Amsterdam NNZ Foto 22349 Hlwacv Rien Boot 01

1950–1960 patikimumas

Mūsų 4-asis dešimtmetis – patikimumas. Patikimi pristatymai ir verslo sąžiningumas veda įmonę į priekį. 1954 m. antrasis Rien’o Boot’o sūnus Wim Boot prisijungė prie įmonės. 1957 m. NNZ turėjo apie 50 darbuotojų ir šventė naujos vietos atidarymą su 1-ąja džiuto spausdinimo mašina.

 

1960–1970 m. pokyčiai

Mūsų 5-asis dešimtmetis – pokyčiai. XX a. septintasis dešimtmetis pasižymėjo NNZ žengimu į naujus kelius. Naujos pakavimo medžiagos – lino maišai, daugiasluoksniai popieriniai maišai, kartonas, polipropilenas ir polietilenas – pradėjo vaidinti vis svarbesnį vaidmenį. 1961 m. gruodžio 1 d. pasitraukus p. Boot’ui vyresniajam, Leendert ir Wim Boot tapo NNZ direktoriais.

NNZ First Jute Printing Machine 1950 1960 NNZ Foto 22287 Zaytlx Wim Boot Hr The NNZ journey 1960 - 1970

1970–1980 prekių ženklo pakeitimas

Mūsų 6-asis dešimtmetis – NNZ prekių ženklo pakeitimą. 1970 m. Wim Boot nusprendė pakeisti pavadinimą „Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.“ į „NNZ industrial packaging bv.“. Taip buvo nuspręsta dėl didėjančių tarptautinių kontaktų ir gaminių asortimento, kuris nebebuvo apribotas maišais, o apėmė daugybę kitų pakuočių rūšių.

 

1980–1990 geografinė plėtra

Mūsų 7-asis dešimtmetis – geografinės plėtros pradžia. 1983 m. įmonė atidarė savo pirmąjį biurą Vokietijoje, o po dvejų metų atidarė savo pardavimo biurą Roswell mieste, Džordžijos valstijoje, vadovaujama Marco Boot. Iki 1998 m. NNZ turėjo 100 darbuotojų, 14 tarptautinių filialų ir per penkerius metus padvigubino savo apyvartą iki maždaug 100 mln. NLG.

MArco NNZ Flexoplast Harlingen Woven net bag drawstring knitted net bag drawstring

1990–2000 perskirstymas

Mūsų 8-asis dešimtmetis – perkėlimas. Len Boot prisijungė prie NNZ ir pakeitė NNZ poziciją kaip nepriklausomą patarėją, kuris siūlo geriausius pakavimo sprendimus savo klientams praleisdamas savo produkciją. Jis įkūrė tyrimų ir plėtros skyrių, kurio metu buvo sukurta daugybė apdovanojimus pelniusių pakavimo produktų, tokių kaip Carry-Fresh, Liqui-Sorb ir Twin-Bag.

 

2000–2010 vizionierius

Mūsų 9-asis dešimtmetis – nauja vizija. 2002 m. birželio mėn. buvo pristatytas naujas logotipas ir etikečių linija: NNZ – pakavimo tinklas. NNZ išaugo į tarptautinio gamintojų, pakuotojų, platintojų, universitetų, vyriausybių ir klientų tinklo centrą. Nuo 2004 m. įmonei vadovavo trečiosios kartos Len Boot. 2007 m. gegužės 11 d. NNZ Groningene atidarė naują ir tvarų biurą NNZ Benelux ir NNZ grupei. ISO ir BRC sertifikatai vainikuoja įmonės procesų ir produktų kokybę.

 

Len Potatoes 00031 Carry Family Net Claf Film Bag NNZ 28C 2CA 3284063 2769862419 6 (1)

2010–2020 m. daugiatautiškumas

Mūsų 10-asis dešimtmetis – daugiatautiškumas. NNZ yra transporto, didmeninės ir vartotojų pakuočių produktų rinkos lyderė. Įmonė tęsia pramoninės pakuotės augimo kelią. Įmonė pasiekė 170 milijonų eurų apyvartą, joje dirba 250 žmonių ir turi 22 savo dukterines įmones 18 šalių. Įmonė taip pat turi tarptautinį įmonių tinklą, su kuriuo bendradarbiauja daugiau nei 50 šalių visame pasaulyje.

 

2020 m. – šiandien pertvarkymas

Šiandien NNZ toliau auga kaip daugianacionalė pakavimo įmonė, aptarnaujanti klientus produkcijos ir pramonės rinkose, taikydama klientų intymumo ir aptarnavimo strategiją, pabrėždama tvarumą ir naujoves visuose mūsų veiklos veiksniuose. NNZ keičia save, savo produktus ir paslaugas nuo 1922 m. ir tik ką tik pradėjo!

 

GVBF T4A NNZ 034 (1) Together is better Apples&pears 12008 Cardboard Tray Punnet NNZ Potatoes 07805 Paper Vento Net Claf Bag NNZ (app)

Trijų iš eilės Boot kartų kredo visada buvo: NNZ visų pirma yra apie žmones, antra apie žmones ir trečia apie žmones. Šiai įmonės „asmenybės“ vizijai, žinoma, didelę įtaką padarė įvairios Boot kartos. Verslumas, aistra, harmonija ir partnerystė yra pagrindinės šeimos kultūros vertybės. Boot šeima yra 100 % akcininkė, o įmonės interesai visada yra pirmoje vietoje.

Taikydama savo požiūrį, NNZ daugiausia dėmesio skiria logistikos ir pakavimo sprendimams, kurie yra geresni pasauliui, klientams ir vartotojams. Nors aukštos kokybės pakuotės jau prisideda prie mūsų aplinkos tausojimo, galutinis tikslas yra: 100 % pakuočių apyvartumas. Tvarumas – arba kitaip tariant: žmonių, įmonių ir pasaulio tęstinumas – yra jungiamasis veiksnys įmonėje. Verslumo vizija, kurią NNZ visada turėjo, yra ta, kad jūs turite būti pasirengę ateičiai, būti novatoriški visais aspektais, nesvarbu, ar tai susiję su organizacija, rinkomis, produktais, turite ir toliau kurti naujoves. Mūsų visuomenė negali egzistuoti be pakuočių. Mes darome viską, ką galime, kad įkvėptume savo klientus ir partnerius savo atsidavimu pertvarkymui.

KODĖL NNZ PAKAVIMO TINKLAS?
PERFORMAVIMAS

Tvarumas
Strateginės vietos visame pasaulyje
Novatoriška
Patikima ir etiška

TIKRAS BENDRADARBIAVIMAS

Ilgalaikės partnerystės
Komandinis darbas
#Rethink inovacijas
Pilno aptarnavimo logistika

INDIVIDUALŪS SPRENDIMAI

Nepriklausomas konsultavimas
Inovacijų įžvalgos
Klientų intymumas
Platus portfelis

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Būkite informuoti apie naujausius gaminius. Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

"*" nurodo būtinus laukelius

Kaip tvarkome Jūsų duomenis? Perskaitykite mūsų privatumo pareiškimą. Jūs galite atsisakyti šių laiškų bet kuriuo metu