Why NNZ packaging?

  • Worldwide coverage
  • Focus on local
  • Broad portfolio
  • Innovative trendsetter
  • Customized packaging
  • Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Informacijos užklausa

„NNZ“ pristato: pomidorų tyrimas

  • NNZ study tomato

Data: 1 vasario 2013

Nuo 2012 m. lapkričio iki 2013 m. sausio „NNZ“ atliko vartotojų apklausą Vokietijoje, Olandijoje ir Belgijoje, norėdama daugiau sužinoti apie pirkėjų elgesį perkant pomidorus ir jų požiūrį į pakuotes.
Remdamiesi apklausos rezultatais, pirkėjus suskirstėme į šešis segmentus. Kiekviename segmente esama konkrečių galimybių padidinti pomidorų patrauklumą parenkant optimalią pakuotę. Visų segmentų pirkėjai vertina pakuotę pagal skaidrumą, stabilumą, pralaidumą orui, t. y. pakuotė turi tinkamai apsaugoti pomidorus.

  • NNz icon 1922

Apie NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is a multinational company owned and run by the family Boot since 1922. Its employees create packaging solutions for their clients in the fresh produce and industrial market. In 1922 NNZ started trading jute bags from 'Pakhuis Libau' in Groningen (The Netherlands), the start of a family business with international ambitions.
Today, NNZ has grown into an organisation with more than 250 employees, serving clients from offices in Austria, BeNeLux, Canada, Denmark, Norway, Germany, Italy, Poland, Latvia, Lithuania, Estonia, South Africa, United Kingdom, USA.
In close cooperation with our partners in 40 other countries NNZ provides packaging solutions to a worldwide customer base.