Kodėl NNZ pakuotė?

  • Pasaulinė aprėptis
  • Dėmesys vietos rinkai
  • Platus asortimentas
  • Inovatyvios tendencijos
  • Individuali pakuotė
  • Patikimumas ir etika
  • Tvarumas ir socialinis požiūris
Informacijos užklausa

New cardboard shaker

Data: 23 rugsėjo 2020

Prince de Bretagne (https://www.princedebretagne.com/) and NNZ started in 2020 a packaging optimization project on the snacking range of shaker references 250 gr of cherry tomatoes (Tutti and Pigeon variety).

This innovative packaging is an evolution of a packaging range initially all in PET. It was designed thanks to a partnership between Prince de Bretagne and NNZ and has led to a drastic reduction in the presence of plastic compared to the original version (-80%). This new shaker presents a cup designed in macro-perforated cardboard and closed by a transparent cover in order to maintain product visibility.

The shaker format is very easy to take anywhere for on-the-go consumption. New labels such as Nutri-Score can be found on the packaging with the maximum "A" grade and clearly visible sorting instructions to guide consumers.

Prince de Bretagne is the brand of Breton market gardeners, passionate and committed on a daily basis, created in 1970, 50 years ago.
Bringing together around 2000 producers in 5 cooperatives, the brand offers 147 fruits and vegetables segmented into 3 production methods: conventional, committed, grown without pesticides and organic. Each year an average of 450,000 tonnes of vegetables are sold in more than 30 different countries. Among the brand's 10 commitments, one concerns limiting the impact of packaging, Prince de Bretagne has for several years started a process of reducing plastic on its packaged products.

NNZ is the packaging specialist for uncut fresh fruits and vegetables. Established in 18 countries, and with 99 years of existence, this Dutch family business develops diversified packaging ranges for its customers. These innovative packaging meet the requirements of moving towards zero plastic, in an industrial environment of mass production packaging and a logistics chain that is as close as possible to seasonal variations.

Please contact us for more information

Apie NNZ

NNZ yra tarptautinė įmonė, kuri specializuojasi vaisių ir daržovių sektoriaus bei pramonės pakuočių klientams srityje. Nuo pat įkūrimo 1922 m. šeimos verslas stabiliai augo į organizaciją, kurioje dirba apie 250 darbuotojų ir yra platus pasaulinis savų filialų ir partnerių tinklas.

Šio tinklo stiprybė yra gebėjimas didinti savo konkurencingumą. Kaip ir NNZ, mūsų tinklo partneriai gali būti apibūdinami kaip tvarūs ir socialūs produktų lyderiai, orientuoti į vartotoją, novatoriški, kryptingi, lankstūs ir skaidrūs, patikimi ir etiški.

Mes NNZ darbuotojus laikome geriausiu savo turtu. Esame įsitikinę, kad dėl to atsiranda daugiau kūrybiškumo ir produktyvumo, o tai yra itin svarbu mūsų klientams, tiekėjams ir kitiems suinteresuotiesiems asmenims. Siekiame dirbti labai asmeniškai, aistringai ir maloniai pagal planą, kurį sukūrėme kartu. Mūsų šūkis yra: „Kartu geriau“. Kartu mes sukuriame klientams tvarų pritaikymą, logistikos sprendimų ir inovacijų.

Mes galime patenkinti šį poreikį pasitelkdami savo dukterines įmones strateginėse vietose įvairiose šalyse. Dirbame su klientais ir įvairiais komandos profesionalais; medžiagų, maisto technologijų, grafinio dizaino ir rinkos tyrimų specialistais. Kartu dirbame su individualiais produktais nuo koncepcijos iki rinkos pradžios. Kiekvienai grandinės jungčiai siūlome konkretiems klientams pritaikytus sumanius sprendimus!

Mūsų standartinį asortimentą sudaro tinkliniai maišai, džiuto maišai, popierinės pakuotės, austiniai PP maišai, plėvelės, folijos, indeliai, didmaišiai ir padėklų stabilizavimo medžiagos. NNZ taip pat tiekia individualias pakuotes. Visoms pakuotėms taikome aukščiausius tvarumo, efektyvumo ir maisto saugos standartus. Taigi mūsų klientai turi naudos iš puikių pirkimo sąlygų ir aukštos kokybės produktų.