90 273 3284063 2769873692 6 (1)

Press release - NNZ 100 years

NNZ, the 100-year-old Groningen family business and multinational, wants to revolutionise packaging

 

A well-kept secret: NNZ operates 24 subsidiaries in 18 countries, employing 250 people in the global packaging market for the agricultural, industrial and retail sectors. The company celebrates its centenary on 22 October 2022. What makes the story of this northern Netherlands company so special?

 

* A unique insight into the sustainable future of packaging
As an independent consultant and socially responsible company, NNZ, still wholly owned by the Boot family, has a unique vision of how the packaging market – a highly topical concern – can be completely reshaped. An example of this is the packaging it supplies to the Danish company Nordic Harvest, a pioneer in vertical farming. The future of packaging is nowhere more visible than in NNZ’s innovation department. This is where the future becomes an exciting, tangible present.

 

* Fourth generation of the Boot family gradually taking over the helm
NNZ started 100 years ago in the Libau warehouse in Groningen. Roos van Vugt was the first member of the fourth generation to join the company, six years ago. She was recently voted sales manager of the year 2022 by the Netherlands’ Sales Management Association. Roos’s motto: “Success is not in reaching the destination, but in making the journey.”. The second member of the fourth generation to continue the family business is Patrick Boot, who will become CFO of NNZ USA in October.

 

* Singularly socially responsible company committed to employee wellbeing
As a socially driven company, NNZ is a pioneer in this field with its own family charter, which includes many safeguards for its employees and for the company’s continuity. ‘We are a company with a family’ is how the current third generation expresses it. Employees have countless stories that testify to this – and that they see NNZ as one big family is demonstrated by the large number of employees with long service records.

 

* Investing in the future to continue to live up to ethical standards
Ethics is a word that means a lot to me, says CEO Len Boot. NNZ is committed to sustainability, good working conditions and the absence of child labour. The organisation also refuses to speculate on futures markets, for either raw materials or currencies. And it embraces in both letter and spirit the objective of the EU circular economy action plan to make all packaging recyclable, compostable or reusable in an economically viable manner by 2030. NNZ devotes particular attention to Bangladesh, a key jute-producing country. In late 2021, NNZ-funded construction began on a school in one of Bangladesh’s poorest areas. The school will be opened by NNZ in October 2022.

For further information, please contact:

CEO Len Boot

NNZ Group

Aarhusweg 1
9723 JJ Groningen
The Netherlands

Telefoon: +31 (0)50 5207830
Email: info@nnz.com
www.nnz.com

Mūsų kelionė

Libau pand 1923

1922–1930 novatoriškumas

Mūsų 1-asis dešimtmetis sukosi apie novatoriškumą: įkūrėjas Rien Boot (1889–1964) 1922 m. atgaivina NNZ („Noord Nederlandsche Zakkenhandel“) istoriją. Pirmasis filialas buvo sandėlis Groningene, vadinamas Libau, o netrukus paskui 1924 m. atsirado pastatas Hoornsche Diep Groningene. Novatoriški žingsniai apima: užsienio keliones į Baltijos šalis, Čekiją ir Vengriją. Be to, džiuto maišelių ir džiuto audinio pirkimas Pakistane, Indijoje ir Bangladeše. 1928 m. apyvarta buvo 334 000 NLG.

1930 1940 NNZ

1930–1940 tyrinėjimas

Mūsų 2-asis dešimtmetis – tyrinėjimas: Leendert Boot (1911–1972) keliavo į kiekvieną Europos kampelį ieškodamas verslo galimybių. 1939 m. jis net lankėsi Amerikoje, kur užmezgė ryšius su cukraus fabriku. Amerikoje jis įsigijo popierinius ir medvilninius cukraus maišus, kuriuos per Holland America Line atgabeno į Nyderlandus.

NNZ Foto 22349 Hlwacv

1940–1950 atsidavimas

Mūsų 3-iasis dešimtmetis – atsidavimas: siekdamas patenkinti augančią paklausą, po karo Leendert vėl pradėjo savo keliones. 1947 m. jis įsigijo džiuto maišus Amerikoje ir Kanadoje. Į asortimentą buvo įtraukti daugiasluoksniai popieriniai maišai ir buvo įkurta bendra įmonė su Amerikos „Chase Bag“ bendrovė, reaguojant į Ispanijos, kaip pagrindinės svogūnų maišelių pardavimo rinkos, vystymąsi.

1ste jute printing machine

1950–1960 patikimumas

Mūsų 4-asis dešimtmetis – patikimumas. Patikimi pristatymai ir verslo sąžiningumas veda įmonę į priekį. 1954 m. antrasis Rien'o Boot'o sūnus Wim Boot prisijungė prie įmonės. 1957 m. NNZ turėjo apie 50 darbuotojų ir šventė naujos vietos atidarymą su 1-ąja džiuto spausdinimo mašina.

New packaging materials

1960–1970 m. pokyčiai

Mūsų 5-asis dešimtmetis – pokyčiai. XX a. septintasis dešimtmetis pasižymėjo NNZ žengimu į naujus kelius. Naujos pakavimo medžiagos – lino maišai, daugiasluoksniai popieriniai maišai, kartonas, polipropilenas ir polietilenas – pradėjo vaidinti vis svarbesnį vaidmenį. 1961 m. gruodžio 1 d. pasitraukus p. Boot'ui vyresniajam, Leendert ir Wim Boot tapo NNZ direktoriais.

Wim Boot Hr

1970–1980 prekių ženklo pakeitimas

Mūsų 6-asis dešimtmetis – NNZ prekių ženklo pakeitimą. 1970 m. Wim Boot nusprendė pakeisti pavadinimą „Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.“ į „NNZ industrial packaging bv.“. Taip buvo nuspręsta dėl didėjančių tarptautinių kontaktų ir gaminių asortimento, kuris nebebuvo apribotas maišais, o apėmė daugybę kitų pakuočių rūšių.

MArco

1980–1990 geografinė plėtra

Mūsų 7-asis dešimtmetis – geografinės plėtros pradžia. 1983 m. įmonė atidarė savo pirmąjį biurą Vokietijoje, o po dvejų metų atidarė savo pardavimo biurą Roswell mieste, Džordžijos valstijoje, vadovaujama Marco Boot. Iki 1998 m. NNZ turėjo 100 darbuotojų, 14 tarptautinių filialų ir per penkerius metus padvigubino savo apyvartą iki maždaug 100 mln. NLG.

Len

1990–2000 perskirstymas

Mūsų 8-asis dešimtmetis – perkėlimas. Len Boot prisijungė prie NNZ ir pakeitė NNZ poziciją kaip nepriklausomą patarėją, kuris siūlo geriausius pakavimo sprendimus savo klientams praleisdamas savo produkciją. Jis įkūrė tyrimų ir plėtros skyrių, kurio metu buvo sukurta daugybė apdovanojimus pelniusių pakavimo produktų, tokių kaip Carry-Fresh, Liqui-Sorb ir Twin-Bag.

NNZ Group and Benelux

2000–2010 vizionierius

Mūsų 9-asis dešimtmetis – nauja vizija. 2002 m. birželio mėn. buvo pristatytas naujas logotipas ir etikečių linija: NNZ – pakavimo tinklas. NNZ išaugo į tarptautinio gamintojų, pakuotojų, platintojų, universitetų, vyriausybių ir klientų tinklo centrą. Nuo 2004 m. įmonei vadovavo trečiosios kartos Len Boot. 2007 m. gegužės 11 d. NNZ Groningene atidarė naują ir tvarų biurą NNZ Benelux ir NNZ grupei. ISO ir BRC sertifikatai vainikuoja įmonės procesų ir produktų kokybę.

NNZ Wereldkaart 2023 05 17

2010–2020 m. daugiatautiškumas

Mūsų 10-asis dešimtmetis – daugiatautiškumas. NNZ yra transporto, didmeninės ir vartotojų pakuočių produktų rinkos lyderė. Įmonė tęsia pramoninės pakuotės augimo kelią. Įmonė pasiekė 170 milijonų eurų apyvartą, joje dirba 250 žmonių ir turi 22 savo dukterines įmones 18 šalių. Įmonė taip pat turi tarptautinį įmonių tinklą, su kuriuo bendradarbiauja daugiau nei 50 šalių visame pasaulyje.

Locations Groningen HQ

2020 m. – šiandien pertvarkymas

Šiandien NNZ toliau auga kaip daugianacionalė pakavimo įmonė, aptarnaujanti klientus produkcijos ir pramonės rinkose, taikydama klientų intymumo ir aptarnavimo strategiją, pabrėždama tvarumą ir naujoves visuose mūsų veiklos veiksniuose. NNZ keičia save, savo produktus ir paslaugas nuo 1922 m. ir tik ką tik pradėjo!

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Būkite informuoti apie naujausius gaminius. Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

"*" nurodo būtinus laukelius

Kaip tvarkome Jūsų duomenis? Perskaitykite mūsų privatumo pareiškimą. Jūs galite atsisakyti šių laiškų bet kuriuo metu