Tvarumas

NNZ turi atstovybių įvairiose šalyse. Jos darbuotojai kuria žemės ūkio sektoriuje dirbantiems Klientams skirtus sprendimus. Nuo 1922 m. mūsų sėkmės pagrindas yra ilgalaikis bendradarbiavimas su Darbuotojais, Klientais ir Tiekėjais. Kad vyktų ir tvirtėtų bendradarbiavimas, stengiamės sukurti tvarią platformą.

Pasaulinisįmonių tinklas.

NNZ yra socialinė ir į rinką orientuota kompanija, kurios tiesioginis tikslas – kurti Klientams skirtus pakavimo sprendimus, naudojant daržovių ir vaisių bei pramonės sektoriaus pasaulinio įmonių tinklo priemones. Pakavimo įmonių tinklas – nuolat kuriantis vertę !

      Dėmesys vietiniams poreikiams.

NNZ turi tarptautinį kompanijų tinklą, jis veikia daugiau kaip 50 pasaulio šalių, kuriose teikiamos apsirūpinimo paslaugos bei užsiimama pardavimo ir produktų bei rinkų plėtra. Nepaisant tarptautinės NNZ orientacijos, mūsų principas išlieka nepakitęs – dėmesys vietiniams poreikiams! Vadovaujantis šiais principais, centrinis valdymas sukuria tokias sąlygas, kuriomis įvairūs NNZ pardavimo, logistikos, aptarnavimo ir tiesioginės rinkodaros padaliniai gali veikti optimaliai.

     

Ilgalaikis bendradarbiavimas. NNZ tvarumo siekia nuo pat įkūrimo 1922 m. Tuo metu pagrindinis kompanijos produktas buvo džiutas – puikus tvarumo pavyzdys. Personalo politika taip pat buvo nukreipta į ilgalaikį bendradarbiavimą tarp NNZ, jos Darbuotojų, Klientų ir Tiekėjų.

Tvarios platformos kūrimas. NNZ laikosi tokios personalo ir vidinės politikos, kuria tokius produktus ir, atsižvelgdama į savo partnerius bei supančią aplinką, laikosi tokio požiūrio į rinką, kurie padėtų sukurti tvarią organizaciją. Manome, kad dėl mūsų kompanijos ateities labai svarbu nuolat kurti pakuočių naujoves ir dėmesį skirti tam, kad būtų laikomasi šviežių vaisių ir daržovių bei kitų maisto produktų pakuotės kokybės standartų bei atitinkamų aplinkos apsaugos standartų.

NNZ – nuo 1922 m. pakavimo sprendimus teikiantis Jūsų partneris!